• Wilt u het beste uit uw website halen?

    Gebruiksvriendelijkheid | Doelgroepgericht | Interactie | SEO | Tips & Tricks

    Doe dan onze Optimalisatie Scan en ontvang een gratis rapport, zodat uw website beter gaan presteren.

    Meer InformatieGratis Aanvragen
  • Wilt u het beste uit uw website halen?

    Gebruiksvriendelijkheid | Doelgroepgericht | Interactie | SEO | Tips & Tricks

    Doe dan onze Optimalisatie Scan en ontvang een gratis rapport, zodat uw website beter gaan presteren.

    Meer InformatieGratis Aanvragen

Advies

Onze professionals voeren een persoonlijk diverse scans uit op uw website. U krijgt een duidelijk overzicht met tips en advies voor betere prestaties van uw website.

Er wordt gekeken naar de vormgeving, responsiveness, communicatie, navigatie, interactie, actualiteit, binding met doelgroep, social media en meer.

Kennismaking

Wilt u liever persoonlijk contact? Wij maken graag kennis met u om te ontdekken wij nog meer voor u zouden kunnen betekenen.

Uw persoonlijke accountmanager staat klaar om te voorzien van alle informatie en mogelijkheden.

Ik wil de Gratis Optimalisatie Scan

Ontvang een gratis rapport*

Meer online interactie

Bent u een eenmansbedrijf of mkb zonder een marketing afdeling? Vaak wordt het onderhouden van een website onderschat. Naast de werkzaamheden van het bedrijf, administratie, etc, kan het onderhouden en vindbaar maken van een website een tijdrovende klus zijn. Dit kan erin resulteren dat u tijd te kort komt voor de andere bedrijfswerkzaamheden of dat u uw website niet optimaal kunt benutten.

Het onderhoud van u website bestaat o.a. uit de volgende elementen:

Technisch onderhoud:

– Het updaten van uw website software en plugins

– Compatibiliteit tussen uw software en de plugins

– Laadsnelheid van uw website optimaliseren

– Aanmelden bij Google services zoals Analytics, Console, etc.

Content Management:

– Het maken/aanpassen/verwijderen van pagina’s, teksten, afbeeldingen, video’s etc.

– Het stroomlijnen van de website voor nieuw gepubliceerde informatie

– Degelijke navigatie structuur en interne linking

Online Marketing & Technische uitdagingen

Online marketing kunnen we opdelen in 2 stromen. De organische stroom, waarbij u passief nieuw publiek bereikt door middel van zoekmachines en social media. En een de betaalde stroom, waarbij u betaald om gepubliceerd te worden om nieuw publiek te bereiken.

Mogelijke uitdagingen:

Wilt u succesvol organisch bezoekers via bijvoorbeeld Google te genereren? Google heeft veel regels en aspecten waar rekening mee gehouden moet worden. Daarbij komt dat deze regels steeds worden aangepast om Google beter te laten werken. De taak van de webmaster in te spelen op de veranderingen en zijn kennis up-to-date te houden.

Hier volgt een kleine checklist:

– Welke zoektermen gebruikt uw doelgroep?

– Hoe vaak wordt er gezocht naar onderwerpen binnen uw branche?

– Hoe zorgt u ervoor dat uw website relevant is voor de zoektermen?

– Hoe zorgt u ervoor dat Google u website en pagina’s indexeert.

– Termen: Sitemap, backlinks, domain authority, page authority, crawlen, meta-tags 404-redirect, 301-redirect en responsive design?

– Hoe voorkom je Google strafpunten?

SEO

– Onderzoek naar veel gezochte zoektermen binnen de branch

– Het optimaliseren van pagina’s binnen de website

– Een bouwen van backlinks

– Meta informatie en sitemaps

– Indexeren en crawlen

Het nalaten van een van de onderdelen resulteert erin dat uw website niet optimaal functioneert, niet optimaal relevant is, of niet optimaal vindbaar is. Wij adviseren webmasters, hier geruime kennis van op te doen. Daarnaast met goede regelmaat tijd vrij te maken om deze aspecten uit te voeren.

Kunt u onze hulp gebruiken?

Vraag een gratis website-optimalisatie-scan aan voor gratis advies en tips.